اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم | توزیع 100 هزار جهیزیه توسط سپاه در کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال جاری بیش از 100 هزار سری جهیزیه را در بین زوج‌های جوان توزیع کرده تا هم در راستای ترویج ازدواج و هم در راستای کمک به رونق تولید کشور و اشتغال گام بردارد.
۱۳۹۹-۵-۳۱ ۰۸:۱۲ http://fna.ir/eyzqc9
0

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال جاری بیش از 100 هزار سری جهیزیه را در بین زوج‌های جوان توزیع کرده تا هم در راستای ترویج ازدواج و هم در راستای کمک به رونق تولید کشور و اشتغال گام بردارد.

جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی عنوان کرد: این قرارگاه هزاران طرح عمرانی در دست اجرا دارد.

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه امید است مردم ما را در ادامه راه توزیع جهیزیه یاری کنند، افزود: این اقدام علاوه بر کمک به ازدواج آسان زمینه جهش تولید را فراهم می‌کند چرا که کالاهای تهیه شده در این طرح از محصولات کارخانه‌های ایرانی خواهد بود.

انتهای پیام/73002/ق/ی

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول